You are just somebody that i used to know

Kom från stan för ett tag sen, efter att ha gått runt lite me mamma, har även hjälpt jessica att färga håret, va dock tyvärr inte där då hon hade duscha ur färgen, så vet fortfarande inte hur resultatet vart. Men hoppas på att de vart bra! Kom hem med dator högtalare, smycketräd och lite små grejer från stan, skönt! Nu har jag just varit hos annkristin tvärt för att träffa hennes pojkvän bland annat. Kulkul, Nu ska jag nog bara krypa ner under täcket och se en film, snart helg, snart helg. 
 
 
FUCK EVERYTHING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!