There are far, far better things ahead than any we leave behind.

Kom hem från en helg i kalvträsk med hjärtat igår, trots dåligt väder var det helt okej ändå, busa me valparna, va me barnen, såg film och fick lite tid med min fina pojke. Nu är vi hemma hos han i Ersmarksbodarna och ska väl vara här hela veckan tror jag, eftersom vi inte varit här på hela sommarlovet annat än korta stunder någon kväll. Dock så har hans mamma börjat om och jobba så kanske inte hittar på så mycket, men vi är här iallafall. Idag var det tänkt att vi skulle åka och bada men det verkar inte bli något av det, men ikväll ska vi tydligen till André iallafall, så jag ska försöka få med mig grabbarna till bergsbyn för att köpa glass! Men det får vi se hur det går, beror helt vilken tid vi beger oss mot hamn, han jobbar ju så antar att han slutar fyra? ajja, nu ska jag gå ner och busa med valparna och se vad Elias&Birk gör. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Finaste nina! <3

2013-08-12 / 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!