The people who want to stay in your life will always find a way.

Jobb idag & jobb igår. Fick besök av pappa idag som komme med lunch till mig, gott gott. Efter jag jobbat komme jag till Elias vid halv sju och slängde in en tvätt. Och jag som hade planer om att bara ligga i sängen hela kvällen eftersom jag haft migrän och mensvärk till&från i flera dagar, så är jag ganska trött. Men jag fick ändra det ganska snabbt då jag fick veta att vi skulle till Elias mamma och äta. Åt kycklingsallad och sen gosa jag bara med valparna lite. Åkte påvägen tillbaka till kåge förbi Katrin och lämnade nyckeln då jag är ledig imorgon och hon ska jobba. Men så ledigt kommer jag inte få, min dag ska bestå av tvätta och sen åker jag till stan för att hälsa på Stefan&Lovisa och lilla Isabelle, lilltjejen har ju blivit så stor nu. Sen ska jag gå till Elias jobb för att åka med honom till Kåge, och direkt vi kommer till kåge blir det att bege sig mot deras stuga med hans farmot&farfar, då alla andra redan är där. Så uppdatering kommer inte ske under helgen iallafall, hoppas alla får en härlig helg för det tänker iallafall jag ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!