Never be ashamed of a scar. It simply means you were stronger than whatever tried to hurt you.

Två lektioner på hela dagen idag, slutade alltså kvart i elva, jag klagar inte. Gick runt på stan med Camilla ett tag och tog sedan 12.15 bussen hem då jag inte hade annat att göra. Väl hemma så har jag bara pluggat lite, skrivit klart svenskan och lyssnat på musik. Snart kommer Annkristin hit och ska kolla på kläderna, ifall de är några hon vill ha. Så komihåg ni som inte redan kollat in min bloppis kolla in förra inlägget! Imorgon är det skola som står på schemat, slutar förhoppningsvis vid två! Så ska sedan gå med älsklingen på stan en stund, eftersom han frågade om jag kunde följa och vara smakråd till då han ska köpa nya skor, och självklart kan jag det. Får ju chansen att krama om honom lite också, oj vad jag saknar min pojke♥ Men nu ska jag ta och gör klart vården, så har jag inga läxor kvar för iveckan, om vi inte får någon ny vill säga..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!