Mitt hjärta slår dubbla slag varje gång jag tänker på dig. ♥

Vart lite mer ihop plock ett tag, och de är  en hel del som ska bort! Men varken jag eller mamma orkade plocka och fixa hela kvällen så vi satte oss och såg en film och åt lite gurka och dipp, gott var det. Nu blir det att se en film och sen kolla runt lite på datorn innan jag ska lägga mig och sova, tänkte göra en hyfsat tidig kväll faktiskt, men vi får se hur det går med det. Ska ju orka ännu en skolvecka. Men just nu längtar jag bara efter att få flytta, efter att få lämna denna jävla håla. Men snart, snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!