I've seen you at your worst and I still think you're the best.

Skrev aldrig igår eftersom jag inte fick tid, började dagen med teckenspråk i 1,5 h, efter det så slutade jag för dagen. Då åkte jag runt i stan me mamma ett tag, sedan gick jag på jobbet för att kolla om lönen och lite så, stannade även där ett tag och hjälpte dom eftersom att dom hade fått ganska mycket varor att packa upp, Efter det åkte jag på elgiganten för att köpa ny telefon, men den fanns inte hemma så jag får vänta två veckor ungefär innan den kommer. Menmen, efter det så gick jag ett tag på stan me erika och köpte en filt, en tröja å en halsduk till mig och en till mamma. Sen begav jag mig till matfesten där jag mötte upp Rebecca, hon skulle bara jobba några få minuter till sen skulle vi åka hem till henne och äta tacos, efter maten låg vi å prata ett tag, sedan for vi ut me hennes moppe, körde runt, gick på matfesten, gick på stan och sen åkte vi tillbaka till henne och prata sen starta vi en film, och efter det var de bara att sova. Imorse när vi vakna så begav vi oss ganska direkt mot museet för att se aik utställningen, och sedan åkte vi till stan för att kolla efter en börs åt henne, sen tog jag 14.30 bussen hem och har plockat upp sakerna och städat undan lite, och nu ska jag skynda mig och hoppa in i duschen innan Elias kommer, för ikväll blir det att umgås med min pojke! Som jag längtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!