If your dreams don't scare you they aren't big enough.

Jag som trodde att migränen hade lämnat min kropp hade tagit stort fel, igår vid sju tiden slog den till igen. La mig då och sov och sov till tio och vaknade då av värdens huvudvärk och värdens illamående, har aldrig varit med om något liknande. Låg vaken i flera timmar och hoppades på att få spy, men icket.. Höll på att bli knäpp, varje gång man la sig så snurrade värden i 320km/h och jag skojjar inte. Men efter några timmar somnade jag ÄNTLIGEN. Och sov till halva dagen idag, känner fortfarande av migränen och jag håller på att bli galen på det, men vad kan jag göra åt det? Ingenting. Så nu har jag tänkt krypa ner i sängen och se en film och vara allmänt arg på migränen.
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Erika <3

Finare vän finns inte <3

2013-08-23 / 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!