If you can dream it, you can do it!

Vart att vi åkte till André igår istället, eftersom vi inte kunde låna någon bil i Måndags. Så då var vi bara hemma och spela xbox och såg film istället. Igår på dan spela vi också lite xbox, roligare nu då vi har två doser och kan möta varandra istället för att behöva spela mot sig själv typ. Idag började vi dagen med att åka till stan och på skroten för att kolla efter delar till bilen som Elias ska köra nu tills han hittat något eget. Hittade båda sakerna, men hade bara verktyg till att fixa de ena, så en bit på vägen har vi väl kommit. Nu är de bara byta fjäder, och sen dendär jävla handbromsen som inte vill samarbeta kvar. Hoppas han får till det så han kan köra en bil osv.. Men vi får väl se, jag är väl inte så mycket hjälp med städade iallafall lite i hans verktygsskåp så de ser lite finare ut. Ska väl kanske gå ut och kolla om han behöver/vill ha min hjälp med något. Sen blir det en dusch och efter det filmmys men min fina pojke.
 
Lillebror hjälper storebror, sötaste :')
Bästa hjälpen hade han ju iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha så jävla gulligt :')

2013-08-15 / 12:08:22
URL: http://mathildaavikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!