I love the way you do all those little thing for me and make me smile.

Skola som vanligt idag, slutade 14.15 och vart ganska direkt efter det upphämtad av pojken min för att följa han och köpa skor, vi begav oss upp till solbacken på skopungten eftersom jag vet att dom har ganska bra&snygga skor där, och jo de hade dom, och han fick med sig två par converse därifrån. Efter det så gick vi in på dressman för att han skulle kolla efter jeans, fast de sluta med att jag fick hitta några åt honom, och rätt vad det var så gick han därifrån med ett par jeans också, det tog inte många minuter att gå runt där. Så efteråt åkte vi in till stan, eftersom de fortfarande fanns några få minuter jag fick vara med han, så vi gick runt lite på stan sen stod vi bara och prata och fick rå om varann lite, helt underbart var det iallafall! Så klockan fyra lämnade han mig och åkte mot kusmark för att hämta sin lillebror på dagis och jag tog bussen till a-torp för att hjälpa Stefan med hans blogg, som inte gick riktigt som jag ville då jag var tvungen att göra den på en ipad.. Fick även äta middag där, tack för det! Och efter det så tog jag 18.40 bussen hem och nu har jag sen jag kom hem suttit och fixat med designen lite till, och är nu betydligt mer nöjd. Så nu ska jag bara försöka få tag i inloggningsuppgifter till hans blogg så jag kan lägga in den. Sen händer väl inte så mycket mer ikväll, ska kanske kolla om nån film och bara vänta på att mamma ska komma hem. Kanske ska höra om annkristin orkar komma och kolla igenom kläderna idag istället, då hon dom andra dagarna aldrig dykt upp..
 
- Finns inga ord i världen som kan beskriva min kärlek till dig.
Jag älskar dig mer än allt annat hjärtat♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!