I just want to run up to you, hug you and never let go.

Packar, rensar och fixar är vad jag gör idag, är väl som de helgerna framöver kommer bestå av eftersom jag har så långa skldagar + läxor att hinna med på veckorna. Men har hunnit en bit på vägen iallafall, och eftersom tapetseringen inte är klar förän den tionde så är de bara lådor som ska flyttas den andra, möbler börjar den nionde typ. Men har iaf rensat ut en jäkla massa väskor, filmer, smycken, kläder, prydnader osv. Finns även en tv-bänk som ska säljas bort! Så är det någon som är sugen på nått, eller känner någon som är så hör av er! I en kommentar, på facebook eller annat sätt! Men nu ska jag ta och fortsätta min rensning.. Skriver senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!