I can't promise to solve all your problems, but i can promise you won't have to face them alone.

Haft lite fullt upp därför jag inte skrivit, i Tisdag var det en vanlig skoldag som rullade på, var ute med samhällsläraren och fick lära oss lite om Skellefteåstad. Intressant ändå typ, eftersom det är staden jag bor i, staden jag vuxit upp i. Slutade 14.20 och åkte då hem med halv tre bussen, väl hämma väntade jag på att annkristin skulle komma så jag skulle kunna färga hennes hår. Såg idol och sedan begav jag mig isäng. Onsdag hade jag sovmorgon till halv tio, men vaknade trots det halv sju och inte av en god nyhet, utan av en migrän som höll på att döda mig, första veckan, bra intryck på lärarna. Menmen, de var inte mycket att göra åt, till skolan kunde jag då inte ta mig på nått sätt, även om jag la mig och sov och vakna halv tio för säkerhetsskull för att kolla om migränen kanske lämnat min kropp under de timmar jag sov, men icket. Så igår låg jag i sängen, död, hela dagen. Imorse var jag väl på benen igen, men trots att jag känt av migränen hela dagen så har jag kämpat mig igenom skoldagen, som startade med skolfoto, skjut mig. Har annars bara varit en vanlig dag och kommer nog inte hända nå speciellt ikväll heller, dega i sängen och läsa veckorevyn och lyssna på Linus Svenning är nog de planer jag har för den här kvällen. Men först, gå ner och äta, min mage skriker av hunger.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!