Don't count the days, make the days count.

Jobb idag och jobb igår, och tror med ganska säkerhet att min sista dag var idag, vi får se ifall dom hör av sig någonting. Planerna för veckan vart ju inte som tänkt så nån dag kanske, kanske man kan jobba, vi får väl se. Just nu sitter jag iallfall i sängen och väntar på att en film ska ladda klart, sen ska jag nog ta och se den och mysa me pojken min, vet inte vad han kommer och tycka om filmen menmen.. Imorgon blir det iallafall att färga håret och att packa lite grejer i lådor, jag som snart börjar skolan ska väl passa på att packa lite smått medans sommarlovet fortfarande är kvar. Men nu är filmen snart klar så ska fixa inför den!
 
25 dagar kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!