Tänk att man kan sakna någon som ändå är så nära.

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator, som jag har saknat den. Hehe.. Men nu kommer jag börja uppdatera igen, en ny start typ. Vi får se vad det blir, orkar iallafall inte berätta vad som hänt sen sist, så lång tid. men kan iallafall säga att vi endast hade nationella idag och sen sluta vid, alltså vid elva. Efter det har jag bara slappat, degat, drygat och myst. Och det är nog vad jag kommer att fortsätta med. Imorgon åker jag till pappa och stannar där över natten eftersom att han fyller år, mysigt.
 
- Det som döljer sig bakom ett leende är det du aldrig vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!