I'll hold your hand and then we'll jump right out

Fortfarande inte fått tillbaka min dator från lagning så tänkte passa på att skriva lite nu medans jag kan låna Rebeccas dator. Vart i alla fall ett hårt gym pass idag, så jag ligger nu helt död i Rebeccas säng och tror att vi ska äta snart. Vet inte vad vi ska göra ikväll men antar att vi säkert hittar på någonting, stannar i alla fall här över natten och åker antingen hem innan hockeyn eller så ser jag den här med henne, vi får se vilket av det de blir. Måste i alla fall hinna plugga lite medicin under helgen också, så kanske ska ta och låna beccas bok nu medans hon fixar med madrasser och så.. Hm.. får nog bli så. Lovar att det blir bättre uppdatering när jag fått tillbaka min dator!
 
 
-Bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!