Du kommer vara det ända som finns i mina tankar.

Dålig uppdatering senaste tiden jag vet, men det är för att jag just nu är utan dator eftersom den är på lagning för laddningsfelet. Och jag tycker det är så jobbigt att skriva via telefonen osv, har som inte riktigt tid med det, de tar så mycket längre tid. Men hade bara tänkt skriva nu tvärt så ni iallafall vet att jag lever och att jag inte slutat skriva här, ska börja igen så fort jag har fått tillbaka datorn. Men hur som helst. Har iallafall fått vara med mitt hjärta i en vecka, sen förra måndan, så har försökt ta vara på tiden med han. Vi har åkt till pappa och firat Marcus, och träffat farmor och farfar, vi har tvärt varit till André, sen va vi ut en kort tvär sväng med skotern och sen har vi bara myst, verkligen velat känna hans närhet dom här dagarna eftersom jag nu ska vara utan han i 17dagar, usch så jobbigt. Sa iaf hejdå till han idag kring tre då mamma kom och hämta mig och han skulle sen börja sin resa mot Egypten. Du får ha det så bra där älskling, kommer verkligen sakna ihjäl mig efter dig, va rädd om er. Men imorgon kommer iallafall minna hit, och stannar säkert hela veckan så ska få umgås med henne lite också, vi ska säkert hitta på något roligt. Men nu ska jag krypa ner i älsklingen hoddie, och gå ner och se när dicte skulle börja, tänker inte, inte missa de, sista avsnitet nu, spännande.
 
 
- Jag älskar dig mer än alla ord i världen kan förklara, mina känslor för dig är så starka.
Du gör mig hel, du är min andra halva, och utan dig kan jag inte andas.
Ha det absolut bäst i Egypten så ses vi om ca 17dagar igen...
Kommer tänka på dig varje sekund, puss älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!