When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile

Vart att duscha och sen gå ner och träffa Lise och Felicia, riktigt mysigt, Felicia är så mysig liten tjej♥
Sen direkt jag kom hem gick jag ut med hundarna och nu ligger jag i sängen och typ dör, har sån kramp i magen så vet inte vars jag ska ta vägen snart. Frågan är bara varför jag har det? Men får hoppas på att de går över snart. Hade ju tänkt hinna platta håret innan jag ska lägga mig, ska väl se nån film ochså innan jag ska sova. Eller nått liknande, alltid så svårt att somna utan älsklingen vid min sida. Får bara hoppas att de går bra. Mina planer för helgen är ochså förstörda så nån som vill hitta på nått, hör av er? Men nu ska jag gå och käka lite verktabletter innan jag seriöst avlider här. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!