Skulle du tro mig om jag sa att jag älskade dig?

Ojoj, insåg att det var ett bra tag sen jag skrev här. Men de är lite mycket just nu, skolan, tiden bara rinner iväg. Hinner snart inte med, men bara att finna sig  i det. Så mycket har det iallafall inte hänt sen sist jag skrev, skola som vanligt, varit sjuk, haft möten, varit med vänner och min finaste Elias. Skolan idag kändes som den bara flög förbi, trots migrän så kämpade jag mig igenom dagen, vill inte vara hemma mer. För kvällen har jag i stort sätt inga planer alls, kanske ska dra ner på ug ett tag och träffa lite folk, får se om jag orkar det. Nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen med Bonny, och se en film och kanske komma på bättre&andra tankar.
 
 
- Don't lose yourself in your fear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!