Mitt hjärta är i dina händer, krossa det eller behåll det. Ditt val

Nu har just Micke&Berit farit, eftersom Micke är allergisk mot katter och vi har två så kunde dom inte stanna längre, synd. Men vi gick iallafall och åt pizza på vienna och sen har vi sett film och bara pratat. Underbart, även om vissa saker va lite jobbiga att höra. Nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar vad som ska hända resten av kvällen, blir väl att hitta på något, hade tänkt fara ut och springa, men vet inte om vädret hindra mig? Kändes grymt kallt. Men vi ser om jag beger mig ut ändå! I veckan blir det iallafall att köpa nya träningskläder för då sätter träningen igång igen! Läängtar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!