Jag saknar dig min bror. jag sa jag saknar dig, meer än vad du tror!

Hemma nu efter att ha varit borta en heldel idag, blev ingen skola idag, hade möte klockan tio och började skolan 15 i, sen efter mötet insåg jag att jag bara hade en halvtimma kvar tills jag slutade så orkade inte gå dit för den tiden. Blev istället att gå lite me mamma på stan, fick med mig en jacka, sockar och tre par skor hem. Riktigt nice, och något som behövdes. Men nu ligger jag bara i min säng och väntar på att vi ska äta, sen blir de gå ner till Liv och träffa Lise och Felicia! Ska nog bli kul de med, menmen.. Nu ska jag väl göra nå vettigt eller liknande, pusshej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!