Jag har väldens underbaraste pojkvän!

Just sagt hejdå till älsklingen som tillbringade natten här efter allt som hade hänt, så ville jag bara få ha han här. Kan knappt leva med mig själv efter det, tur nog så är det löst nu, hoppas jag iallafall. Nu skulle han iallafall fara hem sen vidare till André och tillbringa sin natt/kväll där. Så vad jag ska göra ikväll vet jag inte, ingen är ju typ hemma och kan hitta på något så. Blir väl kanske att städa mitt rum&garderob. Det behövs, även om jag inte orkar. Är så taggad på att få flytta, få lämna all skit här, fyyfan. Vi har ju en visning på Onsdag på hemmansgatan, så de är bara att hoppas på att vi får den, det skulle verkligen behövas. Kan jag lungt lova! Men nu ska jag ta och sätta igång musik och kanske ta och börja städa eller något liknande.
 
-Du är det finaste i världen, utan dig är jag inte hel. Du betyder allt för mig, du är hela min värld.
Vad som än händer kommer alltid du vara den jag vill ha, du&jag föralltid, de är så det ska vara.
Förlåt om jag får dig att känna något annat. Men du är allt jag vill ha, allt jag ber om.
Hjärtat, jag älskar dig! Så sjukt mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!