If life puts you in tough situations dont say "why me" just say "try me".

Just kommit in efter en kväll som Cassandra räddade, och vi träffade även Andreas där ute. Så har pratat med dom denna kväll, fick även prata lite med Cassandra, de var skönt kan jag lova! Har saknat dig gumman. Nu ligger jag under täcket och värmer mina fötter/händer som typ är istappar. Ska väl snart lägga mig och sova sen skola och ser vad som händer imorgon kväll!

 

 


-Förlåt att jag är en idiot ibland, men du ska veta att jag älskar dig mer an allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!