I wish you were here

Kom just hem efter en helg som inte varit som alla andra, men de tänker jag inte ens kommentera. Haft roliga stunder och mindre roliga studer, ni som varit med förstår precis. Men nu lämnar jag det, och ska snart bege mig mot sängen och sova, för imorgon startar en ny vecka med skola.. suck. De sista jag behöver nu, men bara kämpa sig igenom det. 
 
 
 
-Jag vill bara säga att jag älskar dig så enormt mycket, de finns inte ord till att förklara vad jag känner för dig. Varje gång jag ser dig är de som blixtar inom mig, jag blir varm i hela kroppen, när du rör mig blir jag knäsvag. Du är de bästa som någonsin har hänt mig, på riktigt, de bästa! Jag klarar mig inte utan dig. Alla förhållanden har sina prövningar, alla förhållanden har motgångar. Men älskling, vi ska fixa dehär? Right? För jag ger inte upp dig, jag kommer kämpa tills jag tar mitt sista andetag. Jag ser en framtid med dig, jag har aldrig varit lyckligare än jag är med dig. Vi fixar det, jag tror på oss. Du är de finaste som finns, de finaste jag mött. Kan inte fatta att jag fick dig, jag minns än idag hur nervös och blyg jag var i börjar, och på nått sätt är jag likadan varje gång jag träffar dig efter att varit ifrån dig ett tag. Fjärilarna i magen, nervositeten, allt. Jag kommer aldrig att låta dig gå, jag kommer aldrig att släppa taget om dig. För utan dig är jag inte hel, du är min andra halva, den som får mig att andas, att stanna kvar på denna jord. Jag har aldrig känt för nån som jag känner för dig, och vad som än händer kommer du alltid vara den jag älskar mest, den jag har närmast hjärtat. Du är så underbar, de bästa som  finns, kan inte beskriva dig med ord. Orden tar slut. Hela min värld är där du är, för du är hela min värld. Du är mitt allt å så mycket mycket mer. Jag kan inte andas utan dig. Hela jag fylls med kärlek, en glädje, en värme när jag tänker på dig. De blir som en helt annan värld, ett helt annat liv. Som att jag föds på nytt, till nått bättre. Jag känner mig levande med dig, jag känner att jag finns. Efter allt, allt, så har du tagit fram nått i mig som ingen annan kunnat, du har tagit fram de som kallas: Glädje&Lycka. Du gör mig verkligen till värdens lyckligaste tjej! Det finns ingen annan än dig, ingen annan. Jag vill vara nära dig varje minut, varje sekund. Allt känns så tomt utan dig, utan dig vid min sida. Jag saknar dig så fort du inte är i samma rum.
För allt i världen hoppas jag att du alltid kommer vara min, min föralltid.
Glöm aldrig att jag älskar dig, att du betyder allt för mig, hela min värld. Du är de bästa, de bästa som finns.
Du&jag föralltid, så vill jag att de ska vara. JAG ÄLSKAR DIG ELIAS LINDGREN! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!