I kind of fucking miss you

Längesen jag skrev märker jag, och de har hänt en heldel under den tiden. Fyllt år, varit med vänner, varit på roadtrip, fått nya vänner, sovit borta, nja har helt enkelt bara levt livet. Så har inte haft tid att blogga, skolan går iaf helt okej, hade prov i fredags och de kändes som att de gick hyfsat iaf. De rullar på bättre än jag trodde!
Sitter nu på facebook och lyssnar på musik, händer inte mycket alls. Men ska väl ta och göra nå vettigt eller liknande. Pusshej!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!