Elias, jag älskar dig.

Idag var de skola som vanligt, helt okej dag, slutade där vid lunch av en anledning. Sen vart de fixa nå saker, sen fara tillbaka på skolan och vänta på Annkristin. Efter de begav vi oss in till stan och jag hjälpte henne att hitta lite nya kläder och så. Hann även träffa älsklingen en stund, underbart. Nu har jag just sett film och tjockat mig på chips med henne, va även på en kort prommenad och fick lite luft. Nu ska jag krypa ner i sängen med kanske ytterligare en film och sen blir de att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!