Du vet att de bara är dig jag vill ha, ingen annan.

Blev helt ändrade planer för kvällen, istället för att fara ut och springa i de regniga vädret så for jag ut och var med mina saknade vänner Cassandra, Johan&Martin. Bla for vi till stan och dom åt på krysset, till bastuträsk och gjorde nå grejs, vet inte vad, Johan skulle hämta nå saker tror jag, sen har vi bara pratat. Nu ligger jag i sängen och ska ta och försöka sova, skola imorgon igen, fml.. Vill inte, orkar inte. Men bara att kämpa på, ännu en vecka. Sen blir det att fara till skelleftehamn och hämta min laddare som ligger hos Elvira, sen vettefan vad som händer på kvällen, hittar väl på något. Men nu väntar sängen, puuuss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!