Det vi har bakom oss och framför oss är inget att jämföra mot de vi har inom oss.

Vart ingen skola idag, legat i migrän och panikångest halva dagen, ingen aning varför, men så blev det. Men där kring två, tre tiden började jag känna mig rätt så pigg så jag satte igång och städade mitt rum, vilket behövdes vill jag lova. Så nu är de gjort, har även hunnit duscha och varit på ica. Så nu ska jag ta och äta lite gurka och dipp och dricka juice och mysa framför en film. Underbart. De ända som fattas är att ha älsklingen vid min sida.
 
 
-Vad som än händer kommer jag alltid älska dig, syster&bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!