Tiden går för fort, jag hinner inte med.

Skola idag, som vanligt.. Men helt okej dag faktiskt, men vissa personer kan ju bara dra så långt åt helvete de bara går, men de ska jag inte gå in på. Vart en sväng på stan efter skolan medans jag väntade på Elias och fick träffa han en stund innan han skulle åka hem. Sen vart de bara att vänta på kvart över fyra bussen och sedan åka hem. Har inte alls gjort mycket sen jag kom hem och vet inte om de händer så mycket ikväll heller, hade kanske tänkt gå och träffa världens mest saknade Linnéa, känns som de var år sen jag såg henne sist. Men nu ska jag ta och försöka göra något vettigt, kanske plugga lite? pusshej!
 
-Tider, minnen, skratt & gråt. Jag saknar dig Linnéa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!