The best memories come from the craziest ideas.

Hemma nu och har varit det sen igår, riktigt skönt faktiskt, man hinner samla sig själv och sina tankar. 
Nu sitter jag i mitt rum med Rebecca och lyssnar på musik, vad vi ska göra ikväll är inte bestämt än men något roligt ska vi nog lyckas hitta på, de brukar jag väl oftast göra med mina galna ideer. Haha not. Menmen nu ska jag ta och vara social med den flickan tills hon ska hem, skriver nog ikväll/inatt igen. Pusshej!
 
 
- Kommer alltid finnas vid din sida, kommer alltid vara där när du behöver mig. Bästavän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!