Livet leker vidare

Äntligen är det fredag, så jävla skönt! Igår var vi på yrkesstudiedag och vi var på lassa och brogården, på lassa fick vi se en galloperation, de va faktiskt häftigare än man trodde det skulle vara, vart inte alls äcklad. Efter de så for Jag&Elias till min pappa och blev bjuden på middag, efter det så for vi till Jessica och firade henne efterson hon fyllde år, stort grattis till henne! Nu sitter jag på skolan och har hål/lunch börjar om 12.15 med matte sedan blir det svenska och efter det är de helg! Så sjukt skönt. Blir kanske att vara med Rebecca efter skolan? Sen kanske fara på joy is here, får se om man har pengar till det. Men nu ska jag ta och göra något vettigt, eller liknande. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!