Jag saknar din närhet på jorden.

Skolan är äntligen slut och det är helg, så himla skönt. Känner att jag är helt slut i hela kroppen, all träning och skolan har tagit på mig, sen är de bara en riktigt jobbig tid just nu.. Vissa vet nog varför, men det är bara att kämpa sig igenom det. Men nu sitter jag iallafall hos världens underbaraste Rebecca!♥ Och blir nog här ett tag till, har inte bestämt om det blir konsär ikväll eller inte, finns ju risk att biljetterna är slut också, men annars kanske det blir att hälsa på min fina syster eller något annat.
 
-Jag älskar dig finaste du!

Kommentarer
Postat av: Beccaa

älskar dig vännen är så glad att jag fann dig i mörkret<3

2012-10-12 / 15:05:22
URL: http://beccalinaa.blogg.se
Postat av: Sofia S

Vi måste hitta på något någon dag, att bara säga hej då vi träffas räcker inte, saknar ju dig!<3

2012-10-17 / 16:51:36
URL: http://sofiastalbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!