Jag saknar dig så de värker i hela mig.

-Vännen, du försvann aldeles för tidigt, jag saknar dig mer och mer för varje dag. Kan inte fatta det, fatta att du är borta. Älskade du, kom hem igen. Inget är sig likt utan dig på jorden. Saknaden är obeskrivlig, hoppas vi ses snart igen.
 

Sitter nu hos Elias och lyssnar på musik medans han är ute och håller på med epan, ikväll bär de av mot boda borg me underbara människor. Taggad är jag tamefan, kommer känna mig liten igen, som förr. Mer än de vet jag inte vad som händer, blir säker att fara hem och mysa efter det, underbart. Men nu ska jag ta och fixa mig lite och kanske gå ut och se om jag kan hjälpa med nått, haha tror jag inte men.. Kan ju alltid va social. Pusshej!
 
-Gammal bild, gamla tider, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!