Even the stars they burn, some even fall to the earth

Gårkvällen slutade med en hemma kväll, drygt as hell, men så går det ibland.. Får hoppas på en roligare kväll ikväll, ikväll är planerna att fara på tjejkväll me fina brudar från klassen, äta gott och bara umgås. Så tror de kommer bli en helt awesome kväll, sen kanske jag far till älsklingen inte riktigt bestämt än. Men nu måste jag ta och sätta fart så jag är klar när Camilla&Andreas kommer och hämtar upp mig, så ska nu ställa mig och ta en varm och mysig dusch! Pusshej, ha en trevlig lördagkväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!