9/4-12 bästa dagen i mitt liv, den dagen jag fick dig!

Sex underbara månader med finaste killen i världen idag. Jag älskar dig till månen & tillbaka tusen gånger om. Kan inte fatta att det redan gått ett halv år, de är så lång tid, känns som de var igår vi träffades. Men min kärlek till dig växer bara mer och mer för varje dag, du är mitt allt, hela min värld.Utan dig kan jag inte andas, du är de absolut finaste som finns. Och jag hoppas du föralltid kommer att vara min! De går inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig, du är verkligen min andra halva, utan dig är jag inte hel. Elias Lindgren, jag älskar dig  av hela mitt hjärta.
 
-Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!