What are words if you really don't mean them when you say them.

Inte hunnit skriva så mycket i helgen, Minna kom ju upp från övik i fredags och har spenderat helgen med mig här i Skellefteå. Det har faktiskt varit riktigt mysigt även fast helgen inte varit så händelserik, men fick iallafall vara med henne igen efter sju månader. Tänk så mycket som hänt sen dess.. Vi var iallafall med Elias&André ett tag i Lördags de va hyfsat kul trots att killarna bara höll på med en moppe.
Just nu ligger jag iallafall i sängen och lyssnar på musik men ska väl snart sova, för som alla vet så är det ju Måndag imorgon vilket innebär att skolan börjar, ännu en vecka, men jag ska fixa det, jag tänker inte ge upp. Så de är nog bäst jag slutar skriva här och lägger mig och sover istället, när de inte vart så mycket sömn i helgen. Bjuder på en bild med Minna också! Älskar dig gumman, kämpa på, tillsammans klarar vi dethär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!