Varje gång mörkret faller så lyser du upp hela min väg.

Hemma igen efter en underbar helg med min fina, fredagen bestod av bio och twilight, filmen var faktiskt mycket bättre än jag hade förväntat mig, eftersom jag var så besviken på första delen. Sedan for vi till kåge och tillbringade natten där, och lördag mitt på dan så fixade älskingen sitt rum och jag satt vid datorn och lyssna på musik, senare på kvällen åkte vi ner till stan och åt med hans familj på subway, efter det for vi tvärt till anderstorp sen var vi ute och körde runt i stan, när de vart drygt så for vi upp till Jessica&Erik och var där ett tag efter det åkte vi hem till kåge och såg hamilton och bara mös. Idag har vi inte gjort mycket mer än tränat och myst, ett underbart slut på veckan. Synd bara att jag var tvungen att lämna honom. Nu väntar bara en låång skolvecka, eftersom vi även ska vara på skolan på lördag på öppet hus så blir veckan ännu längre.. Menmen, bara kämpa, på ett eller annat sätt så fixar jag det, de vet jag. Men nu ska jag ta och mysa ner mig i min säng och sova och samla krafter.
 
 
- Hittade världens sötaste bild på min pojke från när han var liten, älskar dig enormt mysbarn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!