This feeling taking control of me and I can't help it

Haft ett underbart lov faktiskt, fått mysa med älsklingen och vara me underbara personer, totalt värt det. Synd bara att de tog slut så fort, ny vecka och en vecka me skola. Bara ta tag i det och kämpa, jag fixar det, på ett eller annat sätt så fixar jag det. Hur mår ni annars då? De är väl sådär med mig, vissa dagar kan vara värre. Tur jag har träningen och underbara vänner som finns där, men framför allt min underbara pojkvän som alltid ställer upp för mig när jag begöver han, tack hjärtat.♥ Du anar inte vad du gör för mig, utan dig hade jag inte tagit mig någonstans alls. Nu blir det att göra något vettigt och tänka på annat, pusshej!
 
 
-Du är min andra halva, du är min bättre del. Jag älskar dig mer&mer för varje dag.
Du är underbar från topp till tå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!