Tar kontroll över alla känslorna och jag kan inte hjälpa det

Vart filmmys ikväll sett deuce of spades och jag lovar det är den bästa filmen som någonsin skådats. Tror jag sagt det förr men jag säger det igen, ni som inte sett den har verkligen missat en underbar film. Ända sen dagen min fina älskling visade den har jag varit beroende av den, verkligen en film som tar kontroll på alla känslor. Men nu ska jag sluta sitta och skriva om filmen och hur bra den är, för de skulle jag kunna skriva en bok om, men än en gång, ni som inte sett den, se den! Nä nu blir det att lägga sig och sova för att samla krafter till skolan imorgon, börjar 09.35 och slutar 13.00 ifall vi inte har R-tid, vilket vi oftast inte har så får hoppas på det bästa. Nä mina vänner nu säger jag godnatt, pusshej!
 
-De finaste jag har är du, de finaste som finns är du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!