I'ts just a bad day, not a bad life

Kom hem från skolan med halv tre bussen, var helt död då jag kom hem, även fast vi bara hade tre korta lektioner idag så är jag helt slut, känns att jag inte är riktigt frisk än, ojoj så kämpigt det är just nu. Sånnahär perioder vill jag bara ha Elias vid min sida dag ut&dag in. Men får hoppas på att han kommer imorgon annars får jag kämpa mig igenom det här på egna ben, vara stark även om man är svag.
Har iallafall just sett Hannah med H, och ska snart ta och dyka ner i vård boken, prov imorgon, sen även bad. Tror jag gräver ner mig i sängen istället, tänk om man så kunde. Blir nog en tidig kväll ikväll för min del, huvudvärken tar över mig, men först som sagt plugg.. FML.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!