I'm holding you closer than ever

Inte hunnit med att skriva på bloggen på ett tag, och ber om ursäkt för det. Har haft en riktigt lång vecka iveckan, med skola även lördag. Känns i kroppen, idag är ända lediga dagen jag kommer ha på ett tag, antar att det kommer kännas i kroppen. Men har iallafall fått spendera några dagar med min finaste iveckan, känns underbart, han ger mig sån kraft när jag själv bara vill ge upp. Tack för det älskling! Nu ligger jag iallafall i sängen och ska alldeles strax sova, måste ha lite sömn känner jag. Orkar inte förklara veckan i detaljer, varit med Rebecca ochså, sov där en natt och pratade och lite så. Aja, nä nu ska jag ta och sova, skriver nog i morgon om jag hinner med det. Pusshej!
 
Jag älskar dig enormt, min andra halva.
Det finaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!