I want to be your favorite hello and your hardest goodbye

Natten tillbringade jag med min fina, och gårdagen bestod av träning, ett pass som jag verkligen behövde. Sen tog vi 17.20 bussen hem och sedan åt vi en middag och efter det så kom Tobbe och han&Elias skulle fixa i mammas bil. Asdrygt helt enkelt, så efter det vart det bara att ta en dusch, sen såg vi en kort bit av beck sen var det bara att sova för att orka upp imorse. Skolan har varit helt okej hitils, bara sett två korta filmer typ. Nu har vi lunch till 12.15 sedan blir det matte och svenska och helg klockan 14.05. Ikväll blir det iallafall bio och se nya twilight filmen med älsklingen, underbart! Men nu ska jag vara social med mina vänner och göra så att tiden går lite fortare. Längtar efter helgen enormt mycket, behöver få sova ut någon morgon, pusshej.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!