I need you more than ever this time

Fick med mig min fina pojkvän hem igår, sjukt skönt, och han följer även med idag. Vart mycket mys och fick pussa på han lite, behövdes verkligen. Fick lite ny kraft att kämpa vidare med, önskar bara jag kunde klara det själv. Tur jag har min fina som hjälper mig genom dessa tider, usch så jobbigt. Menmen idag blir det att färga håret efter skolan, har en enorm utväxt och känner att jag måste fixa till det, så det är vad min dag kommer bestå av, vad det blir ikväll vet jag inte riktigt, får se vad vi hittar på, kanske tar med han på en promenad eller liknande så man får lite motion och luft. Känner att jag skulle behöva på gymmet ochså, men som det är nu kan jag ju bara drömma om det. Men är i hopp om att få komma tillbaka dit imorgon! Men nu ska jag ta och va social me mina vänner innan lektionen börjar, två lektioner kvar sen slutar jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!