I can't tell you in words

Vart ett grymt skönt gympass idag, kändes verkligen i magen. Blir bara mer&mer taggad för varje gång. Efter det så åkte jag hem med 18.40 bussen hoppade in i duschen och sen vart de lite städning som jag inte hann före jag for, och nu ligger jag i en renbäddad säng och myser, blir att se deuce of spades än en gång, ja jag är beroende, så är det bara, kan inte hjälpa det. De ända som saknas är min mysiga pojkvän, så tomt när han inte ligger vid min sida.. Ajja, bara nån dag kvar sen får jag rå om han igen, iallafall för en stund. Läängtar! Men nu ska jag sätta igång filmen och mysa me lite godis och min fina katt. Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!