Finner inga ord, i just know it hurts.

Jag saknar dig mer än ord kan förklara,
att se bilder på dig gör ont, att höra ditt namn gör ont,
att se platser där du&jag var gör ont,
allt gör ont.
Men ondast gör att veta att du aldrig kommer tillbaka,
att du aldrig kommer vara här på jorden med oss.
Saknar din närhet, ditt skratt, din röst.
Om jag någonsin fick önska mig någonting skulle det vara att just du kommer tillbaka.
Det har gått månader utan dig och ingenting är sig likt,
ingenting kommer någonsin bli sig likt.
Finaste du, jag älskar dig.
Vila i frid ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!