Don't bring flowers after I'm dead

Vart en dag för mig hemma idag, pågrund av feber&migrän. Sov till ungefär elva, och sedan gick jag ner till tvn och låg i soffan och såg film ett bra tag. När jag sen skulle gå upp till mitt rum så insåg jag att hundarna hade spytt&bajsat i mitt rum, en lukt som jag aldrig glömmer! FYFAAAN! Så då vart det bara att trotsa sin feber&migrän och sätta igång och städa, och efter att jag kämpat i två timmar är lukten äntligen borta! Så nu ska jag nog kunna sova här inne utan att spy, usch.. Jag som hade tänkt vila upp mig denna dag, men bara att ta och sova nu och kämpa sig upp imorgon, hade nog ångest av att vara hemma idag, så imorgon blir det att fara, spelar ingen roll vad kroppen säger, jag ska iväg. Så nu säger jag godnatt och sätter igång en film efter en otroligt skön dusch! Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!