All i want for christmas is you!

Hade min fina hela kvällen igår, de betydde enormt för mig, verkligen en kväll jag behövde han. Men förutom en massa mys fixade han även så jag kunde se filmen som jag hade laddat ner men inte fått att funka, tack för det hjärtat. Sen färgade jag även håret, vart väl helt okej antar jag. Idag blir det förhoppningsvis att fara på gymmet med Elias och sedan säga hejdå till han och åka hem, tror att jag bara ska ha kvällen helt för mig själv och sova, behöver vila upp mig.
Men på lördag blir de åka till min favorit kille och spendera några dagar hos han, mysmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!