Så är mitt liv

Tio fakta om mig!
1. Ingen vet allt om mig, förutom jag själv.
2. Jag är envis, vill jag något så är det bara så.
3. Jag har riktigt dåligt självförtroende, inget alls faktiskt.
4. Många tror inte jag att jag varit med om de jag varit med om.
5. Jag är bra på att dölja vad jag känner/tycker om jag verkligen vill.
6. Jag har fallit totalt för en kille.
7. Jag har skilda föräldrar och träffar nästan aldrig min pappa.
8. Mina vänner betyder allt för mig.
9. Jag älskar att ha kontroll över mitt liv.
10. Jag har värdens sämsta humor, skrattar typ jämt åt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!