Jag lämnar ensamheten bakom mig, någonstans som om den aldrig fanns

Inte haft sån stor blogglust senaste veckan, så ha inte skrivit så mycket, men ska försöka ta upp det igen.
Ha väl inte hänt så mycket, typ stan, haft nationella prov i kemi och bara varit me kompisarna!
Igår va jag iaf i stan med Dina, blev att se bio sen bara gå runt på stan, sen begav jag och issa oss till Erikslid medans Dina va me nå kompisar, blev att träffa lite folk där sen gå tillbaka till stan för att ta bussen hem till Boliden. Idag har det iaf inte hänt ett piss, bara latat mig hela dagen, funderar dock på om jag ska gå ut å gå ett tag, få se om man piggnar till. Blir nog så, behöver det nog! Pusshej
,
,
- Jag saknar dig så det gör ont, aldrig igen kommer jag få se ditt leende eller höra din röst, kan själv inte ens fatta det. Aldrig igen kommer jag få en kram av dig, känna din närhet eller veta att du bara finns på andra sidan av telefonen när jag behöver dig. Jag älskar dig, nu då & föralltid! Hoppas du har det bättre där du är nu, verkligen en jobbig dag idag. Tänker på dig, vila i frid älskade du! Snart tre månader sen du lämnade oss, glömmer dig aldrig♥

Kommentarer
Postat av: Nora

vem är de som har dött?:( sorry att jag fråga..:/

2012-03-18 / 21:18:37
URL: http://lanabff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!