Jag gillar dig verkligen!

Igår vart det att jag följde Stefan till Lovisa, och va me Robin och Emma medans Lovisa jobbade, inte igår man träffa dom kan ja ju säga! Sen blev de att fara och hämta Lovisa sen for vi på macken å Stefan köpte nå go fika, sen begav vi oss till Lovisa igen och då blev de att se film -I taket lyser stjärnorna, sen gick jag till kalle för att sova så jag skulle vara vaken då Sandra kom på morgonen, men de va jag självklart inte.. Men nu sitter jag iaf med henne å lyssnar på musik, har just duschat så ska väl ta och fixa mig lite, sen vet jag inte vad vi ska hitta på, kanske går ut eller något, men ska nog ta och vara social me henne nu, pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!