i can't explain and i won't even try

Vart ug ikväll efter allt tjafs, va me Isabella och lite annat folk. Ganska trevligt egentligen, hände väl inte så mycket men de va rätt okej ändå. Hade planer på å dra till stan men de sket sig, så blir nog att bege sig till stan imorgon istället, så ska väl försöka få mig lite sömn inatt så jag kan vara hyfsat pigg imorgon iaf.




Vissa människor är det nog tänkt att man inte ska förstå sig på,
för jag lovar jag förstår dig inte.
Hur mycket jag än vill, hur mycket jag än försöker,
så förstår jag dig inte.
Och det gör mig tokig, helt galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!