Du lyser upp min värld som ingen annan gör

Sitter nu i mitt rum hos pappa å diggar musik, vi ha just kommit hem efter att vi varit hos Anton och Tina, mycket roligt var det.. Deras hund är väl inte riktigt som alla andra, kan säga bella du gjorde kvällen! Nä men ikväll händer väl inte så mycket, ska kanske mysa ner mig i soffan å se tv me pappa å Åsa, de va ju SKIIIIT längesen jag faktiskt var här.. Menmen, imorgon blir de iaf att fara till stan å köpa gitarrsträngar till gitarren som jag ska få låna av pappa, så då blir de spela mycket! Nä nu ska jag gå å se vad de finns för tv program.. Pusshej!



- Om du inte inte vill ha mig för den jag är, är det inte mig du vill ha

Kommentarer
Postat av: Alex

Åh du har halsbandet du fick av mig, lr visst är de det?:$<3

2012-03-18 / 23:18:58
URL: http://alexandraanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!